måndag 9 april 2012

Ska rota i HTML-koderna


Nu... är det dags att ta tag i de "mjuka kanterna" och SLUTA vräka i mig choklad, gelehallon och annat som tillhör "familjen godis". Nu... är det dags att se till att jag slipper bada i vassen i sommar och det ska göras med MER träning och MER frukt och MINDRE sötsaker. Det måste ju vara bra för själva kroppssiluetten... Vill inte ha volanger som veckar sig mellan armhålorna och höften. NÄNU är det dags för OVG... OrkaVägraGodis. Det blir inte lätt... för godis ÄR gott... men det ska gå.





Kallt... som grisar ute... och blåsigt... VART tog VÅREN vägen? Nu vill jag sitta mot garageväggen och odla fräknar. Jag vill byta mina ullstrumpor mot BARFOTA och jag vill slippa lager av tröjor för att inte frysa... Påsken förra året... var i å för sig några veckor senare än i år... MEN då var det VARMT och T gick i kortbyxor...




Idag... ska jag se om jag hinner gå in och ändra i HTML-koderna och byta till ett typsnitt jag glott på i flera månader och som INTE ligger i den mall jag använder här på blogspot. Har varit ute i min HTML-sida och kikat tidigare, men inte riktigt vågat... men efter att Fru Sederblad visade exakt var jag ska rota så är jag inte orolig längre att det kan gå fel. Så... nu kan Ni förvänta Er storverk.

Må gott


4 kommentarer:

  1. Ojdå, tänk att jag lyckats inspirera så mycket ;-). Vad glad jag blir! Hör av dig om du behöver hjälp så ska jag göra mitt bästa för att reda ut det.

    Och jag kan inte låta bli att skratta åt texten om volangerna ;-)... fastän det egentligen inte är dugg roligt... jo, att äta choklad är roligt... just då...

    Kramar i massor!

    SvaraRadera
  2. Fru Sederblad...

    Tack innerligt. Ska HTML;a mellan uppsatsskrivandet och får jag det inte att fungera... med HTML så vet jag vart jag mejlar... DIREKT till Dig.

    *KRAM*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu funkar det här med svarsfunktionen i alla fall. Det är en bra början ;-).

      Radera
  3. Jo, nu har ju jag en fråga också... gällande typsnitt... Vilket är typsnittet du använt till "tanterna" i din header? Det är så himla fint...

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...