tisdag 19 juni 2012

Aldrig gammal mat i kylen


Jag behövde inte vara ensam idag heller. Sonen damp in på lunchen och förärade sin väna moder med att tömma kylen på mat. DET är kul att få sällskap och jag riskerar inte att ha gammal mat i kylen. DET är bra.

Har snart fixat hela vägghyllan i arbetsrummet och nu hittar jag INGENTING längre. I röran hade jag koll, men nu vet i attan var jag "finlägger" alla saker. Det ska bli spännande å se om jag hittar det jag behöver.





Har just kommit in efter en promenad med Snyggingen. Solen vräker ner och det sticker lite i kinderna. Det måste varit en jobbig promenad för liten vovve, för nu ligger han på flanken på hallmattan och SNARKAR ljudligt.

Snyggingen och jag gillar kossor. Det är fina brudar som gärna glor skamlöst när vi går förbi. Å STORA är de... kossorna. 




Nu har jag inte tid att sitta här till ingen nytta längre... har juh massor att göra.

Må gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...