måndag 25 juni 2012

Att starta dagen med...


Varje morgon när jag vaknar är jag VRÅLHUNGRIG och frukosten är en ren skär njutning. Färsk frukt eller färska bär i ett jättelass, yoghurt naturell, färkpressad juice och en latte. En RIKTIG latte, med het mjölk och INGET sötningsmedel i någon form. Till sist... tidningen. Ni vet, en sådan i papper, som man kan vända blad på och nu till sommaren lösa krysset längst bak. Kan man starta dagen bättre.











Nu är jag färdig att påbörja renoveringen av mitt yttre. Håret ser ut som om jag kammat det med elvispens degkrokar och ansiktet är OSYNLIGT och MÅSTE målas på för att synas. Då förstår Ni vidden av renoveringsobjektet.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Grâce à maria je découvre avec ravissement votre blog...
    Lorsque je me trouve en exposition je n'oublie pas d'emporter avec moi une de ces charmantes cafetière italienne qui fait du café hummm! délicieux.

    Gros bisous.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bonjour et bienvenue.
      Ces cafetière italienne est à la fois charmant et brasse excellent café.
      Espérons que vous avez une merveilleuse journée.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...