lördag 16 juni 2012

Mellan skurarna...


Trodde inte jag skulle sticka näsan utanför dörren idag, men mellan skurarna har jag ändå lyckats kravla mig ut och gulla lite med blommorna.




Vad gäller uppsatsen... så återstår ENDAST korrekturläsning av T, omvandla word till PDF, skicka in och VIPS klart. Så himla skönt... JAG SKA VARA LEDIG.










Idag hittade vi ett SKITSTORT *måttar mellan tummen och pekfingret* getingbo i förrådet på baksidan... Snyggingen fick stå i givakt, medan jag fotograferade och T sanerade. Nu undrar jag var anticimex är när man som bäst behöver dem??? *flinar*














Må gott



2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte bilder!!

    ha en fortsatt fin helg:)

    Klem Linda

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Linda och tack.

      Ha även Du en fin helg.

      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...