onsdag 27 juni 2012

Jag har hopp


Nu väntar jag på den där RIKTIGA sommarvärmen. Vore kul om den kom.

Just nu har luften gått ur mig. Japp, så känns det och jag vet inte riktigt, eller rättare sagt, jag vet inte alls vad jag ska göra för att luften ska komma tillbaka.

Håret... Lika knallrött. Fast jag upptäckte idag (efter tredje tvätten) att håret "blöder". Så det finns hopp. Jag kanske kan gå på kalas på ett lite diskretare vis än jag knallade runt på köpcentrat idag. Kunde känna blickarna i ryggen och jag kunde nästan höra vad folk tänkte... "HUR i katten tänkte kvinnan när hon valde DEN färgen"... så tänkte de... PÅ SANT!








Nästan så här rött (pekar på bilden med den engelska pelargonen) är mitt hår i dagsläget. Som sagt, inte snyggt och jäkligt PRÅLIGT, en kass kombination.





Må gott

2 kommentarer:

  1. J'espère que petit à petit vos cheveux prendront la teinte désirée... Mon fils aîné et son épouse ont un salon de coiffure... Ils pourraient mieux que moi vous suggérer quelques conseils...
    Merci pour ces nouvelles dernière belles photos.

    Gros bisous.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Merci.
      Lavé mes cheveux ce matin et la couleur rouge n'est pas plus aussi intense. C'est une bonne chose. Parlé hier à ma coiffeuse et elle a suggéré que je dois ajouter des boucles avec différentes couleurs rouges et oranges dans les cheveux. Ont décidé pas encore comment je vais faire. Et merci pour le compliment sur mes photos

      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...