onsdag 20 juni 2012

Skillnad på Ditt och mitt.


Idag har någon IDIOT modell HELIDIOT visat att han (en han är det) inte vet vad DITT och MITT betyder.
Sonen var och tränade och hade i omklädningsrummet (dit det bara är killar som har tillträde, därav att jag vet att det är en han) låst in sin AJFÅN, nycklar och lite pengar. När sonen kom från själva lokalen gymmet är i, för att duscha och byta om, var hans skåp uppbrutet och någon hade tagit telefonen. Pengar och nycklar fanns kvar.
Sonen som är en smart kille har en app i sin telefon (hitta Din Iphone), som man från en dator kan kolla var telefonen är någonstans. Med denna app kan man även fjärrlåsa hela telefonen och därmed göra den obrukbar för den som stulit den. Det går även att fjärr-radera ALLT på telefonen med hjälp av denna app, men då går det inte att spåra telefonen längre. Såååååååååå... sonen fjärrlåste telefonen och gör en polisanmälan.
VARFÖR vet inte IDIOTER vad ditt och mitt är?


 


Nu ska jag också skaffa en app, som jag kan spåra telefonen via och som jag kan fjärrlåsa telefonen med.

Må gott... Jag är skitförbannad.

 

6 kommentarer:

  1. En sån app borde man ha i telefonen.. vad heter appen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Sonen skrattade när jag sa att jag vill ha en sådan app... "Mamma, den heter hitta din iphone och du har en xperian ark"... Så jag ska leta efter om det finns någon till min XA.

      Kolla om Du hittar någon app som heter "hitta Din Iphone". Jag tror det var så sonen sa. MEN jag kan höra med honom igen och meddela Dig.

      *KRAM*

      Radera
    2. Ja, jag vill också veta ;-).

      Radera
    3. Jag pratar med sonen idag och hör vad den heter och meddelar Er det.

      Radera
  2. Grrr... "Tjyvaktiga" människor ogillas starkt!!! Hoppas att det ordnar sig med allt!

    GLAD MIDSOMMAR GUMMAN. HOPPAS ATT NI FÅR EN TOPPENHELG!!!
    KRAM♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Samma här... ogillas starkt.

      Även till Er önskar jag en HÄRLIG och GLAD midsommar. Vilken FANTASTISK bild Du lagt ut på prinsessan som fyller år idag.

      *KRAM*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...