söndag 3 juni 2012

Letar kontorsstol


Så... vad gör man en söndag när vädret pendlar mellan duggregn - spöregn  och sol... pluggar är ett bra tips och vad gör man när man tröttnat på det då??? Jorå... åker och shoppar gör man.

Vi (läs jag) har slitit ut kontorsstolen och behöver en ny. Vi (läs jag) vill ha en nätt, skön, snygg och billig historia i en diskret färg. DET hittade vi inte, så det blev ett duschdraperi istället, färgglatt vitt med svaga blomrakor i ännu färggladare SVART. Kom inte och säg att vi inte tänker färg i vårt hem. Vi har juh till och med matchat djuren i vårt hushåll... Snyggingen - högblank svart med aningen lite brunt... TantKarin - HELA gråskalan där till och med läppar och trampdynor är svarta och TantSimone - HELVIT med rosa nostipp. Hur färgglatt som helst. Det finns juh både brunt och rosa i nyanserna.




















Nu kan jag inte smita längre... har en opponering att fixa.

Må gott... JÄTTEGOTT.



4 kommentarer:

  1. Vad härligt med lite shopping mitt i all eländiga väderlek *gillar*

    Synd dock att du inte hittade din drömstol men dock ditt fina draperi - som man inte fick se *hahaha*

    Kram på dig!

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar* Då får jag lägga ut en bild på draperiet.

      *KRAM*

      Radera
  2. Min man kallar den typen av shopping för kvinnlig shopping och kvinnlig logik, alltså den logiska operanden "antingen och". Vi behöver en sak och kommer hem med något annat.... Känns igen! :)

    Dagens första skratt fick jag när jag läste ditt inlägg! Himlars vad skönt det var!

    Ha en fin dag vännen!
    Ta hand om dig!
    Stor kram♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. *Skrattar* Jag tycker det är en självklarhet att utnyttja shoppingen och inte låta den gå till spillo.

      Ha även Du en fin dag.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...