söndag 10 juni 2012

Kritiskt tänkande och pedagogiskt lyftande


Att komma till Paradiset denna helg var inte att tänka på... Massor att göra, en släng av 24 timmars migrän med hela havet stormar i huvudet. En opponering att förbereda och inte minst ett väder som håller på att göra mig tokig. Försökte mig på att hänga ut tvätten men den åkte lika snabbt in igen. Ena stunden STRÅLANDE sol och andra stunden SKITVÄDER. 




Snyggingen tog sovardag idag... Vi väckte honom vid 8.30 och sedan har han "legat på puten" mest hela dagen. Nästan att det inte ens har passat att gå ut och göra toalette.
















Nu återstår av helgen att moffa lite gott framför tv:n och zappa vilt bland kanalerna. DET blir ett behövligt avbrott på kritiskt tänkande och pedagogiskt lyftande av någon annans uppsats.

Må gott


2 kommentarer:

  1. Hoppas du mår bättre, din stackare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bättre än i fredags kväll och HELA lördagen mår jag... på jobbet är jag... Ont i huvudet har jag... Önskar jag kunde skruva av det jag har mellan axlarna och vila ett tag.

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...