tisdag 26 juni 2012

Vad gör man inte för att roa sig...


Nog faen (ursäkta franskan) har jag fantasi alltid och ibland lite för mycket. Satt på förmiddagen och hade nog lite föööööööööööööör tråkigt och tänkte i mitt stilla sinne att "tona håret kanske är en bra idé". Jag menar... vi är bjudna på kalas och tänkte att lite snygg i håret kanske jag ändå skulle vara tills dess... Hm... vet inte hur jag tänkte där... Tog i aningen för mycket och idag kommer jag gå med mössa HELA dagen. För JÄKLAR vad rött det blev. DET var inte meningen. Nu kan jag ta jobb som trafikljus... den röda pluppen längst upp är INGET mot vad jag är i håret. SNYGGT?!?! INTE DET MINSTA... ANNORLUNDA - jaaaaaa, minst sagt. 






Önskar jag kunde få vara i gråskala närmsta veckorna tills värsta signalröda färgen lagt sig. Måste lära mig att STOPPA infall jag får av tristess. MÅSTE lära mig att inte låta fantasin ta över och styra val av HÅRFÄRG. Nog för att jag alltid varit rödhårig, av födsel och ohejdad vana... men detta tar banne mig priset...




Undrar vad jag ska hitta på nu för att roa mig... solen tittar fram... men jag vågar banne mig inte gå ut.

Må gott... JAG ÄR KANONRÖDHÅRIG!



4 kommentarer:

  1. Kanonrödhårig är också en fin färg!!! :)

    Tack för idag gumman. För att du tog vägen förbi och drack lite saft och lät Åke tugga boll ute på vår gröna matta!!! Så kul att ha dig här! :)

    Puss♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan vännen och INNERLIGT tack för alla skratt i Din trädgård och för att Snyggingen fick döda några bollar. Han sov som en liten prins resten av dagen.

      *KRAMAR i massor*

      Radera
  2. Svar
    1. *ASG* tack... och INGET missklär en ful, som en arbetskamrat säger. Ska jag vara jätteärlig... så blev det här SKITFULT. MEN nu har jag tvättat håret fyra ggr och det värsta-värsta har dämpat sig.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...