måndag 25 juni 2012

Vädret är himla stabilt...


Hm... och om vi ska tala om vädret, så är det VÄLDIGT STABILT. Det viker inte en tum från att ÖSREGNA och jag HATAR DET. På sant... det är sällan jag anväder kraftuttrycket hatar, men i detta fall är det en underdrift. Sommar, slutet på juni och jag är fortfarande genomskinligt blek om benen, DÅ SKA DET INTE REGNA.





Nu finns det inte någon återvändo längre. Snyggingen ligger i hallen och sprider en odör omkring sig som INTE doftar hallontårta. Så det är bara att sätta på sig gummistövlarna och ta en toalettevända. Vill juh inte att T ska hitta mig och Tanterna döda av gasförgiftning när han kommer hem.











Må gott

3 kommentarer:

  1. Grymt snygga stövlar!! :-) Vart har du köpt dom?

    Jorrå, här neråt är det samma "fina" väder som du verkar ha. Tur man inte har semester ännu ;-) Dock synd om dom som har semester just nu...

    Många värmande kramisar ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack o tack... Tyvärr har butiken lagt ner. Det var utförsälningsrea på dessa. Halva reapriset, då slog jag till. *NÖJD*

      *KRAMAR om*

      Radera
    2. Det var synd att dom lagt ner, hade gärna kunnat tänka mig ett par sånna att pryda mina fötter med :-)

      Kramis ♥

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...