tisdag 26 juni 2012

Nu gäller det att ha fantasi...


Jaha... vad gör man för att muntra upp sig en sådan här dag när väderleken ger känslan av HÖST... och vi är i slutet av juni.
En skål med nyplockade jordgubbar till frukost hjälpte INTE. Hur i hela friden ska jag kunna få den där härliga sommarkänslan när jag vill vrida på elementen för att inte frysa.







Kanske ska ta och ringa MJ... om inte annat för att få skratta ett tag. Det var meningen att T och jag skulle åka till henne och ösa skit i veckan... brunnen hästskit för att ta till Paradiset. Men hur i attan ska det gå att göra det när det regnat så in i vassen att dyngan är tung som bara den. Ösandet får vänta ett litet tag tills den värsta blötan torkat upp i dyngstacken.





Nu gäller det att ha alla fantasicellerna på helspänn om dag nr 2 med regntunga skyar och isande vindar ska bli rolig. JAG VILL HA SOL, VÄRME och GLITTRANDE SJÖ.

Må gott... jag jobbar på det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...