onsdag 6 juni 2012

Här ska firas


Idag ska vi fira FÖDELSEDAG en dag försent. T fyllde år igår och jag var på jobbet till sena kvällen, så det blev inget firande på den "riktiga" dagen.

JÄTTEGRATTIS





Sedan har jag en opponering att fortsätta förbereda. DET är ingen walk in the park vill jag lova. Jag kan vakna mitt i natten och komma på att DET DÄR stämmer inte, eller DET DÄR måste flyttas till annat kapitel för att det ska hålla ihop. Just nu lever, sover, andas och äter jag någon annans författarverk och ska kolla den under lupp. Men vänta bara... snart är jag "normal" igen, med allt vad det innebär. OM man nu kan utgå från att NÅGOT ÄR NORMAL... för vad är normalt?

Kram i alla stugor och slott här ska firas både födelsedag och nationaldag.

Må som GODIS... JÄTTEGOTT.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...