tisdag 3 juli 2012

Älskar presenter


En långsam dag... Snyggingen har fortfarande lite "dagen-efter-stå-snyggt-och-bli-bedömd-dag" och ligger mest och sover. Själv går jag och gullar lite med en present jag fått... eller rättare sagt, MÅNGA presenter jag fått. Har inte hjärta att öppna någon av dem ÄN, men det kommer och då ska den en av dem, den med kork, vara isande kall. De andra som börjar på cho- och slutar på -klad ska njutas rumsvarmt och låta smälta på tungan. De vackra servetterna ska med till Paradiset och likaså den lilla snygga disktrasan.
Jag har uppenbarligen varit bra och uppskattad. *Snurrar ett varv på stolen och sjunger högt för mig själv* Tack P&T för presenten. Trist att Ni är på semester för den ät- och drickbara delen kommer vara slut när Ni kommer hem.

















Även min chokladblomma som jag fick av MJ, växer och börjar slå ut. Så nu kommer det dofta choklad i trädgården.




Som sagt... SnyggÅke liggande i den (fortfarande) orenoverade hallen. Där ligger han och kommer nog ligga resten av dagen förutom någon liten toalettvända. Han har det nog rätt bra.








Må gott... DET gör jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...