måndag 2 juli 2012

En fest...


T och jag ler fortfarande av helgens upplevelser... ett CK i Borås, där vi träffade Rickard, Kristina och William. Alltid lika roligt och alltid glada skratt, även om det SPÖREGNADE.

I lördags en fest som vi tyvärr lämnade i förtid för trippen till Borås. MEN en fest som vi fortfarande njuter av att fått vara med på.



Värdinnan

Den goda maten



Charlie






En glass jag sent ska glömma... med en smak som var fantastisk.


Så där ja... Nu ska jag försöka få en måndag att bli FANTASTISK... jag har hört att det går. Har en tvätt maskin igång misstänker att DET är inte något som höjer måndagar till fantastiska dagar... T jobbar denna vecka och jag ska INTE färga eller tona håret som sist när jag hade lite tråkigt.
Vovven ligger utslagen i sin bädd och jag misstänker att han tänker SOVA bort den här dagen. Han hade juh lite jobbigt igår. Det kostar på att vara snygg sägs det.

Såååååååååååååååååååå... nu ska jag gå och fixa en fantastisk måndag.

Må gott

2 kommentarer:

  1. Åh så HIMLANS VÄLDANS JÄTTEKUL det var att ni var med och förgyllde vår fest!!! ♥ ♥ ♥ ...och TUSEN TACK för blomman och det goda ni hade med er!!! :)))

    Såg att ni hade haft en lyckosam dag med snyggingen med! KUL!!! :)

    Ha nu en skön måndag gumman, så ses vi snart! :)
    STOR KRAM och PUSS♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. När Du minst anar, knackar jag på dörren. Såg att Ni sparat den döda bollen till Snyggingen.

      *KRAMAR om*

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...