fredag 20 juli 2012

Bilat klart hallen


Idag blev hallen färdigbilad och nu ligger det en hög utanför dörren och ikväll ska jag DAMMA och torka golv. DET behövs, jag lovar.




Vi fick ett Paradisryck när T bilat klart hallen. Packade kylväskan, kakel, vovve och fix och fog och styrde mot världens bästa plats.

Hittade kantareller i Paradiset... det finns banne mig nästan allt där, äm... om man bortser från el, och rinnande vatten ur kran...




Idag, blåste det från alla håll... pålandsvind runt om oss så vi fick grilla på en lite udda plats. DÄR har vi aldrig haft grillen förut. Kom inte och säg att vi inte är lösninsfokuserade.




Nu... ligger det färdigskurna kaklet och väntar tills vi kommer nästa gång... För då katten ska det upp. Vill få ordning på köksdelen i Paradiset och kaklet har jag väntat länge på.




Så... dags för operation DAMMA och torka golv.

Må gott... jag är himla trött.

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. *Skrattar* Det är nästan så jag tycker det ska bli skönt att börja jobba efter "semestern".

      Radera

Kul att Du har lust att skriva några ord...