söndag 15 juli 2012

Väderberoende

JISSES vad varmt det varit i natt. Vaknade av att Snyggingen låg och flämtade i sin bädd och jag masade mig ur sängen och öppnade takfönstret. Vi hade stängt det då det "lovades" regn under natten. Det där regnet kom aldrig och vi fick ett svalt sovrum. Snyggingen slutade flämta och jag somnade om... TVÅ TIMMAR SENARE.

Vet inte om jag ska kolla hur vädret ska bli idag... eller om vi ska vara vilda och strunta i det. När det gäller Paradiset, är vi HIMLA BEROENDE av hur vädret blir. Blåser det 14 sekundmeter, är det INTE trevligt att fara över vattnet för att komma dit, inte heller om det regnar. Det är himla otrevligt att "gå över vattnet" då.













Jag tror vi börjar med frukost... DET är GOTT.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att Du har lust att skriva några ord...