måndag 2 juli 2012

Inte många knop


Idag har Snyggingen och jag en "lite-dagen-efter-dag" och gör inte många knop. Vi har tagit vår femkilometersvända och efter det ville inte någon av oss göra något mer. Vi gick till baksidan för att leka lite med den redan döda bollen, men det var svårt för oss båda att komma igång. Inte ens Snyggingen var på topp för att ha roligt. Så nu är vi inne igen och gör ingenting. Det är ganska skönt. Jag har vilda planer på att sätta igång diskmaskinen... men det kan vänta lite till...




Äsch... går och fixar middag. Jag tror att T blir glad om han får mat när han kommer hem efter en dag på jobbet. Det skulle i alla fall jag bli... Eller så går jag till baksidan och blåser lite såpbubblor. En fin såpbubbla är inte lätt att få till.

Må gott...


2 kommentarer:

  1. J'aime beaucoup vos bulles de savon... Elles ont toujours ce pouvoir de séduire à tout âge...
    Belle capture.

    Gros bisous.

    SvaraRadera

Kul att Du har lust att skriva några ord...